مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-27سياسي

شهدا ذخیره های الهی در برهه های تاریخ هستند/ دیگر خبری از آمریکای ابرقدرت نیست


مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، شهدا را ذخیره های الهی در برهه های تاریخ دانست و بیان کرد: خون مطهر شهید سلیمانی ها آینده انقلاب را تضمین خواهد کرد.

- ایسنا/گیلان مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، شهدا را ذخیره های الهی در برهه های تاریخ دانست و بیان کرد: خون مطهر شهید سلیمانی ها آینده انقلاب را تضمین خواهد کرد.

سردار بهرام حسینی در مراسم رونمایی از کتاب گیل مانا ، خاطرات سردار محمدعلی حق بین از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت که در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد، حضور در جمع خانواده های معظم شهدا را یک توفیق دانست و اظهار کرد: هر مراسمی که در آن یاد شهید و شهادت زنده نگه داشته شود، فضا معنوی و معطر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجالس شهدا زمینه ساز قدم برداشتن در این مسیر نورانی است، افزود: کارهایی که ما را به راه، اهداف و آرمان های شهدا گره می زند، ارزشمند است و تالیف چنین کتاب هایی که بخشی از حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس را به تصویر می کشد، بسیار ارزش دارد.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، مادران شهدا را ادامه دهنده راه مادر چهار شهید کربلا یعنی حضرت ام البنین(س) دانست و تصریح کرد: شهدا به تاسی از عاشورای امام حسین(ع) به جبهه ها رفتند و موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا ذخیره های الهی در برهه های تاریخ هستند/ دیگر خبری از آمریکای ابرقدرت نیست

شهدا ذخیره های الهی در برهه های تاریخ هستند/ دیگر خبری از آمریکای ابرقدرت نیست